Lasten asialla

DAA!!! Vastaus ei paljon lämmittänyt….Ehkä tässä on jotain matkanvarrella sen jälkeen jotain opittu.

Tässä on nyt sellainen perussetti mitä mä käytän lapsilla.

Keikoilla mä vouhotan aina KOOKOSÖLJYSTÄ. (Toinen purkki löytyy kylppäristä, toinen keittiöstä). Kookosöljy toimii loistavana kropparasvana lapsille. Meillä penskat oikein tykkää siitä, koska tuoksu on tosi hyvä ja levittyy ja imeytyy hyvin. (Itse käytän myös)

D-vitamiinejä olen kokeillut vaikka ja mitä. Kysellyt, hankkinut tietoa ja ottanut selvää. Tästä parempaa on vaikea löytää ja sen takia tämä Better You:n D-vitamiini on tullut meille jäädäkseen. Sitä saa vaikka mistä: apteekeista, Ruohonjuuresta, Sokoksen luontaistuoteosastolta jne. Imeytyy todella hyvin suun limakalvoita. Yksi suihkaus on 75 mg. Lapsille annan yhden, itselleni pari extraa.

Ja nyt siihen kalaöljyyn. Tosi tärkeä juttu lapsille. Udo´s O-Krill 3 -krilliöljy on nyt se laadukas.

Ensiluokkaista luomuöljyä ja erinomainen EPA/DHA omega-3-rasvahappojen lähde. Ehdoton juttu lasten aivoille; oppimiseen, muistamiseen, keskittymiseen ja jaksamiseen.

Meilläkin tuolla 8-vuotiaalla on virtaa enemmän kuin laki sallii niin ihan must-juttu on kalaöljy. Sitä saa esim Puhdistamon nettikaupasta (samoin kuin kookosöljyä ja maitohappobakteereitakin).

Summa Summarum: D-vitamiini, kalaöljy, kookosöljy ja maitohappobakteerit. Se on siinä!

Loppuun vielä smoothie lapsille:

  • banaani
  • vadelmia
  • avocado
  • kookosöljyä
  • pellavasiemenrouhetta
  • muutama parapähkinä
  • mantelimaitoa / vettä

Ps. Lasten smoothiethan tehdään salaa… niin ettei ne pikkumussukat näe ihan kaikkea mitä sinne laittaa.

Jaa postaus ystäviesi kanssa: